+48 18 33 10 107

NAJCZĘŚCIEJ ZADAWANE PYTANIA

Chcę skorzystać z programu „Czyste powietrze”. Czy oferujecie kompleksową realizację dofinansowania wraz z niezbędnymi materiałami oraz dokumentacją?

Tak. Dysponujemy wszelkimi potrzebnymi narzędziami, materiałami oraz zespołem wykwalifikowanych i doświadczonych pracowników. Oferujemy też pomoc w zebraniu pełnej dokumentacji niezbędnej do złożenia wniosku, a następnie rozliczenia przedsięwzięcia. Szczegółowe informacje dostępne są tutaj, bądź w siedzibie naszej firmy.

Czy mogę zakupić towar bądź usługę na raty?

Tak. Oferujemy sprzedaż ratalną realizowaną przy wsparciu Santander Consumer Bank S.A. Szczegółowe informacje można uzyskać w siedzibie naszej firmy lub pod numerem telefonu +48 18 33 10 107.

Dlaczego biuro i sklep stacjonarny zostały przeniesione na ul. Marka 1 oraz czy jest to rozwiązanie na stałe?

Przeniesienie działalności na ul. Marka 1 w Mszanie Dolnej jest rozwiązaniem tymczasowym. Wynika z budowy nowej siedziby przy ul. Starowiejskiej 6. Informacje o postępach prac będziemy starali się przekazać za pomocą naszego fanpage’a na Facebooku.

Czy mogę zakupić materiał ze stawką VAT 8%?

Na większość usług wykonywanych przez naszą firmę, bądź firmy będące naszymi podwykonawcami, istnieje możliwość zastosowania preferencyjnej stawki Vat 8%. Dotyczy to zarówno prac montażowych jak i materiałów niezbędnych do ich wykonania. Warunkiem koniecznym jest posiadanie odpowiedniej kubatury budynku, która w przypadku lokalu mieszkalnego wynosi 150 m kw a w przypadku domu mieszkalnego 300 m kw. Preferencyjna stawka obowiązuje jedynie na usługi wykonane wewnątrz budynku. Na prace zewnętrzne jak np. montaż pomp głębinowych, kanalizacji zewnętrznej obowiązuje stawka Vat 23%.

Potrzebuję dokumentów do odbioru domu i nadania mu numeru, a większość instalacji wykonałem sam. Czy oferujecie wsparcie przy przygotowaniu stosownych dokumentów?

Nie. Wykonując jakiekolwiek prace bierzemy za nie pełną odpowiedzialność i dajemy gwarancję na poprawność wykonania. W cenie wykonywanej przez nas usługi są końcowe próby szczelności w obecności inwestora, a także przygotowanie kompletu dokumentów odbiorowych. Nie będąc wykonawcą danej usługi nie możemy brać za nią żadnej odpowiedzialności przed Urzędem Nadzoru Budowlanego.

Czy transport pieca do klienta obejmuje również wniesienie do kotłowni?

Nie. Transport obejmuje dostarczenie kotła oraz ustawienie go przy pomocy wózka paletowego we wskazanym przez klienta miejscu. Istnieje możliwość pomocy (odpłatna) bądź wypożyczenia specjalistycznych wózków dwukołowych umożliwiających transport kotłów po schodach. W celu uzyskania szczegółowych informacji prosimy o kontakt telefoniczny lub odwiedzenie naszego biura w Mszanie Dolnej.

Jaki jest koszt transportu materiałów zakupionych w sklepie Stefmar?

Transport materiałów zakupionych na poczet wykonywanych przez nas usług, a także kompletne instalacje dowożone są do klientów na nasz koszt. W przypadku mniejszych zamówień koszt transportu jest do uzgodnienia.

Czy Stefmar oferuje gwarancję na sprzedawane towary i usługi?

Na wykonywane przez nas usługi oferujemy standardowo 18 miesięcy gwarancji na poprawność wykonania robót. Materiały objęte są gwarancją producenta.

Czy mogę zwrócić zakupione w sklepie Stefmar towary?

Kupujący, będący osobą fizyczną może odstąpić od umowy zawartej na odległość (np. sklep internetowy) bez podania przyczyny. Dokonuje tego składając w ciągu 14 dni oświadczenie o odstąpieniu od umowy. Na odesłanie towaru ustawodawca przewidział kolejne 14 dni.

Prawo takie nie obowiązuje, kiedy kupującym jest firma. Przedsiębiorca, który kupuje towar niezwiązany z prowadzeniem działalności, jest w tej relacji konsumentem. Dlatego wystawienie faktury na firmę zamyka drogę do opcji ewentualnego zwrotu towaru bez podania przyczyny.

Jeżeli klient dokonał zakupu w sklepie stacjonarnym, to zgodnie z polskim prawem sprzedawca nie ma obowiązku przyjmowania niewadliwego towaru. Wychodząc naprzeciw oczekiwaniom firma Stefmar przewiduje możliwość zwrotu towaru w stanie nienaruszonym oraz z paragonem w ciągu 30 dni od dnia zakupu.

Jaki jest koszt wymiany kotłowni?

Z reguły nie ma identycznych budów i kotłowni, nie ma zatem możliwości podania stałej ceny za jej wymianę i modernizację. Jeśli chcesz skorzystać z naszych usług, zapraszamy do kontaktu mailowego, telefonicznego bądź osobistego w siedzibie naszej firmy.

W przypadku nowych budynków do wyceny usługi powinno wystarczyć dostarczenie dokumentacji projektowej, a także krótki wywiad na temat oczekiwań odnośnie źródeł ciepła. Jeśli planowany jest remont istniejącej instalacji lub kotłowni CO konieczna będzie wizyta naszego doradcy technicznego na miejscu inwestycji. Ustalenie wspólnie z inwestorem zakresu robót umożliwi nam przygotowanie optymalnej wyceny.